tagit mig i kragen

här var det dött! inte en rad på snart två veckor haha. ovanligt att jag segar?
nu har jag i allfall tagit mig i kragen & börjar sakta men säkert få ordning på saker & ting. nova är helt klar med sin inskolning, så nu går hon varje dag från 9.00-12.00. det skär i mitt hjärta varje morgon när vi säger hejdå på dagis, hon klamrar sig fast i mig hysteriskt & vrålar som en stucken gris. men nu har en annan fröken (som nova verkar tycka om mer än sin inskolningsfröken) börjat möta nova i dörren. nova gillar henne så det går bra nu! idag hade det till och med gått jätte bra på dagis! medan nova var på dagis hängde jag på arbetsförmedlingen. jäkligt trisst men det måste göras, så nu är jobbsökandet igång på riktigt! längtar till den dagen jag kan skrika "pengar rullar in som det ska" wiho haha!

nova sover middag nu så jag tänkte roa mig med lite tv! ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback