home sweet home

HALLÅJA!
nu är vi tillbaka i sverige igen! fy fan vilken ångest säger jag bara. att komma hem till 3 grader är inget man längtat efter precis. vi har inte haft ett moln på hela veckan, 30 plus everyday. så fuckin wonderful! legat på stranden hela dagen lång & druckit goda drinkar, ätit mängder med mat & shoppat billiga märkeskopior. that's life! men nu är vi tillbaka i verkligheten igen, upp tidigt & iväg till dagis. fast jag & prinsessan tog en liten sovmorgon idag så hon kom en halvtimme för sent, men det behövdes. annars? idag var min sista dag i ledigheten kan man kanske säga? på måndag blir jag nämligen en arbetande kvinna. & då undrar ni kanske vad jag ska syssla med? jag har fått världens mest glamourösa jobb - städare. i början fick jag nästan ångest bara jag tänkte på det, men nu har det fått sjunka in lite & jag har vant mig vid tanken. det ska bli skönt att ha något att gå till varje dag & inte bara sitta hemma & rulla tummarna. så på måndag är jag igång! 

ikväll ska jag & min lilla familj ha en mysig halloween kväll, vi ska laga halloween mat & bara mysa. faktiskt är det lite skönt att vara hemma, men jag hade gärna tagit med mig vädret till sweden. sen kommer mamsen, papsen & emma hit en runda, vi har ju inte sets på en heeeeel vecka nu. undra om det är mig eller nova dem saknat? sen ska vi också ner & hälsa på min farmor & farfar, hämta nycklar & tacka för att de skött om vårt hem medan vi varit borta. farmor fyllde år i förrgår så hon ska få en present också, en alldeles speciell från egypten hehe!

nu ska jag packa upp, hörs sen lovers 

       

Kommentarer
Postat av: jennie

nu e du hemma min lilla negåååår :D tur att du varit i egypt hahha där man blir som brunast längtar så efter dig !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback