godermorgon mina vänner!

god morgon ppls! lämnade prinsesan på dagis för en stund sedan & nu sitter jag och uppdaterar datorn med lite ny musik. tänkte ta ett städryck här hemma, men herregud klockan är inte ens tio. vem orkar då? det får vänta några kvartar till. synd om grannarna skulle råka vakna av min damsugare ;)

jag ska hämta nova runt tolv today, så jag har ytterligare två timmar på mig att göra precis vad jag känner för. seb är inte heller hemma, han började sex. så detta är najs! precis vad jag behöver en  trist måndagsmorgon. synd bara att jag är den anda som är vaken såhär dags. mina vänner sover gärna halva dagen förstår ni. 

nu ska jag hälla i mig några koppar kaffe sen ska jag sparka igång min röv så det blir något gjort. vet ni vad det värsta är? jag börjar låta som min mamma, hennes städmani har smittat av sig på mig. så fort jag inte har något för mig så städar jag, hur hemskt är inte det? thank's mum.

dags för lite bilder



här nöjer vi inte oss med en napp inte



såhär söt var nova innan dagis imorse



 


Kommentarer
Postat av: alexandra

så söt!

2008-10-13 @ 11:34:54
Postat av: petra

awwwwwwwwwwwe :)

Postat av: Alexandra Arvidsson

Svar: Jodå jag trivs verkligen bra här i stockholm. Har träffat jättemånga trevliga människor här. Pratat med sandra på sistonde?

ha det så bra

2008-10-13 @ 18:11:28
URL: http://alexandraarvidsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Fuusk LACOSTE TRÖJA!!!<3

2008-10-20 @ 15:49:41
URL: http://emmce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback