fredags kväll

äntligen kan jag sitta på gumpen & bara pusta ut. nova är fortfarande inte riktigt frisk & har skrikit non stop sedan fyra idag ungefär. jag är helt slut i varje kroppsdel (har verkligen försökt allt, bära, hoppa, leka) & inte minst i huvudet. nu har hon somnat i allfall, men antar att det bara är för en timme framåt eller något. & nu när jag äntligen kan göra precis vad jag vill, utan att behöva skänka en tanke åt någon annan så skruvar grannarna över oss upp tvn på högsta volym. jag hör till & med vad dem säger på tvn, då är det illa. men jag antar att de bara ger igen eftersom att tvingats lyssna på novas skrik & gnäll idag. jag tänkte lyxa till det lite idag, jag har beställt en keabtallrik som gubben tar med sig hem när han slutar jobb. nu ska jag inte lyfta ett finger, jag behöver inte heller ha ljud på min tv igång. för grannarna har redan sitt på max!

trevlig kväll cutiepie's ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback