akuten

min prinsessa har gått & blivit sjuk. nova har aldrig varit sjuk innan (bara förkylningar & sånt smått) men nu har det brakat låss. blir lätt så på dagis, alla miljoner baciller. igårkväll satt vi på akuten med henne, hon hade fått förstoppning & de var tvungna att spruta in något medel som skulle lösa upp allt. sagt & gjort,  bajset forsade. efter 4 ½ h på akuten fick vi äntligen åka hem. det var så otroligt lång kö & tänk er, de har bara en, EN läkare på natten som ska springa mellan förlossningen, barnakuten & neonatal, det är helt orimligt. hon fick in det ena akuta kjersarsnittet efter det andra & alla stackars barn på akuten fick vänta, vänta & vänta. men det bjöds på glass så det var ingen som klagade. där var en mamma som suttit & väntat sedan klockan fyra samma dag, då kan ni själv tänka er. halv ett fick vi gå hem & då hade hon ännu inte fått ngn hjälp, slitigt.

idag blir en lugn dag för mig & povisen, stackars lilla sjuklingen!



titta vilket lockigt fint hår prinsessan har :)



vi rensade bland novas kläder, här är hon med en förliten mysse



povis again



novas coola strumpebyxor


det är typiskt att allt skit ska komma nu, om nio dagar pyser vi till egypten, då ska vi vara friska!


Kommentarer
Postat av: Alexandra Arvidsson

sv: nja inte direkt. verkat som hon velat vara själv sedan begravningen. sist jag träfade henne var när jag hade avskedsmiddag

Postat av: jessie

söt hon är, så stor hon har blivit,,:)

2008-10-14 @ 22:16:24
URL: http://jessiiejones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback