5 days left

goddag kära bloggen. mamma var precis här & busade lite med lillan. hon kommer hit om en timme igen, när hon hämtat sin odräglige dotter, nämligen min lillasyster. trevligt med besök!

nova sover som vanligt, hon skrek hysteriskt när mamma skulle gå härifrån så hon somnade på 2 röda efter att hon hörde dörren slå igen. här finns inte för mycket att göra idag, cribbet är redan kliniskt rent (städade innan mamma skulle komma i morse) så jag får roa mig med något annat idag. kanske jag ska skicka iväg alla de där bilderna på framkallning som ännu inte blivit av? yes, det får de bli!

hörs sen lovers



om 5 dagar åker vi till egypten, synd att man inte kan klista
fast mitt huvud på albas body, hade inte varit fel att
vandra runt med den kroppen. äh, man ska inte klaga,
se det från den ljusa sidan, varje människa är fin på sitt sätt hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback