16 oktober

har precis klickat hem ett par nya shoes, perfekta för en kall winter. annars sitter jag bara här som vanligt, funderar på att lägga mig  framför tvn med en kopp te & en mysig filt. fast & andra sidan är det knappt lönt. nova vaknar titt som tätt, så jag lär få springa in & ut från sovrummet hela kvällen. det hela kommer väll sluta att jag somnar brevid henne inom den närmsta timmen. för energi är det inte överskott av ikväll precis. jag är jävligt sugen på något gott, ska det fortsätta såhär kommer jag få flytta till något större snart, här får jag då inte plats haha. igårkväll fick jag flipp & la mig ner på golvet & gjorde ngra miljoner situps. jag såg på generation fett & fick för mig att jag kommer bli som världens största kvinna om jag ska fortsätta i denna taken, öh nej haha.



Kommentarer
Postat av: jennii

haha go malls ;D situps hemma på golvet is the shiiet ! (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback