världens underbaraste nova!

när nova kom till världen förändrades självklart mycket, men det som jag tror förändrats mest är nog jag själv. det är ju klart att man mognat & allt det där. men numera har man en helt annan syn på saker & ting. numera handlar allt inte bara om mig själv, utan nu har jag ett barn att uppfostra & ta ansvar för. förr lämnade tillbringade jag alltid helgerna på något uteställe i stan, sov hos kompisar & allt som man gör när allt bara kretsar runt en själv. nu rör det mig inte i ryggen längre, jag tillbringar hellre min tid tillsammans med nova, det får jag ut mycket mer av. det jag försöker komma fram till är att jag älskar att ha nova. jag älskar att vara mamma! tiden går så fort, det gäller att ta vara på varenda sekund. tänk att nova hunnit bli 16 månader. fast på ett sätt känns det som att vi alltid haft henne! mitt lilla gryn ♥


Nova Nellie Plume Persson
mamma älskar dig hjärtat




Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack för att du lämnade ett spår efter dig, blev förstås tvungen att kika in tillbaka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback