tråkiga listor

såhär tråkigt har jag just nu & då är det illa haha


vad heter du: kort & enkelt, malin
var bor du: helsingborg
trivs du där: jupp, fast hade inte bangat något varmare place
har du körkort: yezbox
favoritdjur: jag hatar djur, fast våra fiskar är söta!
festar du mycket: tycker jag inte
sprit, cider, vin eller öl: cider
brukar du bli för full: haha aldrig
antal kuddar i sängen: har faktiskt aldrig räknat?
äger du ett busskort: jupp
vad åt du till frukost: grillad ost & skink baguette
nästa mål i ditt liv: bli sten rik?
hur svarar du i mobilen: beror på vem som ringer
antal timmar sömn inatt: nine
sov du ensam: nix, delar säng med två tjockisar
din hobby: eh, min dotter kanske? & smälla mina money på skit
vad är det för veckodag: tisdag
vad åt du senast: en baguette
vem fick du sms av senast: petra
vem ringde dig senast: en försäljare
godaste ölen du druckit: finns ingen god öl
vilka hårfärger har du haft: skulle gissa på alla
vad såg du senast på TV: färjan
vad läser du för bok just nu: ingen, har inte tid med sånt
längd: 162
skostorlek: 36
är du kär i någon: här måste jag väll svara min sambo?
vad gör du om ett år: räknar mina feta stålar
önskar du att du bodde någon annanstans: vem gör inte? ett fett hus? värme?
vilken parfym använder du: victoria beckham & aguileras
vilka skor använder du: bruna stövlar & uggs
dagens klädsel: tiger jeans & grå tröja

Kommentarer
Postat av: petra

du har ju inte smakat rätt öl hör jag hahaha

Postat av: Mia

hihi, nu e æ snart like høy som dæ, æ e blidd 160 høy :-D

2008-12-08 @ 17:35:04
URL: http://miaullee.blogg.no
Postat av: Mia

Nu e æ snart liek høy som dæ Malin, æ e blidd 160 :-D

2008-12-08 @ 17:36:17
URL: http://miaullee.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback