önska mig

hej alla i kalla sverige!

här råder det bloggtorka & lär säkerligen göra det ett tag till. för tillfället är jag helt off & orkar inte göra någonting. det är pisskallt ute & jag hostar stup i kvarten. nova har varit mega förkyld (börjar dock bli bättre nu) & ja, ni hör själva. jag har inte ett piss att berätta. fast nu ska vi inte hålla på & deppa. snart är det julafton (1 månad kvar) & jar har inte en aning om vad jag ska köpa för julklappar i år. novas är dock redan klar. det är bara lite småkraffs i julstrumpan som jag behöver åt henne. & en chokladkalender förståss. jag har faktiskt också fått en julkalender i år. med smink i! verkar helt ok faktiskt. jag har redan spanat in alla saker jag lär få (det finns bilder på baksidan haha). ni förstår, jag är som en liten unge när det kommer till julen & presenter. jag kan inte hålla mig, måste skaka, klämma & försöka lista ut vad som gömmer sig i paketet. men i år har jag ett problem, jag vet inte riktigt vad jag önskar mig haha, vilket jävla problem va?

en liten lista kan jag nog klämma ihop

ett gymkort
en rosa gosig morgonrock
pengar (till alla plagg jag ska skaffa mig efter jul)
en bil (!!)

det är en väldigt liten lista för att vara mig, jag brukar kunna fylla ett kollegieblock med mina önskningar. men tro mig mina kära vänner, den blir länge & längre för varje dag. det finns dock massor med saker jag & sebbe behöver, men jag vägrar önska mig sånt tråkigt till lägenheten som man måste ha tillsammans. så jävla vuxet & tråkigt.  

nu ska jag göra oboy, tjille vippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback