ny frippa

första dagen på jobb avklarad! visserligen vart det bara två timmar, men lite sliten blev jag faktiskt. det var ganska skönt att gå i min egen takt med musik i öronen & städa. det gick skit bra när jag var helt själv på stället, men sen när de som jobbar där började välla in blev jag skit nervös & skynda mig allt vad jag kunde haha. funderar på att börja en halvtimme tidigare i morgon så att jag hinner därifrån innan någon kommit. hahaha fan vad mesig jag är?

helgen har i allfall varit hur bra som helst, mycket shopping & det gillar vi. i lördags var jag med min lilla familj på väla. vi handlade ett akvarium haha. så snart flyttar det alltså in fina fishes här hemma. även povisen fick sig lite nya kläder, men det blev inte mkt mer shopping när sebbe var med eftersom att väla är det värsta han vet. men igår lurade jag däremot ut mamma till väla. vi skulle bara åka & handla skor efter att hon visat vad jag skulle göra på jobbet. men det blidde lite mer än bara ett par skor & det gillar vi. jag kom alltså hem med två par skor, benvärmare, tre tröjor, leggins & bralls till povisen. hel nöjd!

jag har även hunnit med en sväng på ikea i helgen där vi skaffade oss ett skoskåp & speglar. speglarna sitter på väggen i hallen, skit najs! numera kan man alltså se hela sig själv precis innan man ska gå ut haha. herregud, jag höll på att glömma, jag har även gått & skaffat min en ny frilla! alla slitna strå är numera gone with the wind & håret känns väldigt fresh. så nu tänkte jag gå & beundra mig själv i spegeln, hej svej!



min dotter är absolut vackrast på jorden!

Kommentarer
Postat av: Hannah

lägg upp bild på nya frillan! :D

Postat av: jessie

haha va sweet bild,,, :)

2008-11-04 @ 13:05:02
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA

men fy fanken vad söt :)

2008-11-06 @ 10:14:13
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback