lite shopping

jag fick som jag ville idag, när slutat på dagis åkte vi till centan. inte så mkt shopping, men några godingar fick jag med hem iaf. en tshirt, mössa, bh, julgardiner till köket & gardiner till vardagsrummet. nova fick en söt tröja (som hon valde helt själv, hon pekade & skrek ifrån vagnen & det fick verkligen inte vara ngn annan tröja än den hon pekade på från början) hon lär sig i tid haha!


seb jobbar natten idag så jag får gå & lägga mig själv. faktiskt lite tråkig eftersom att jag har skit tråkigt & dessutom har massor & prata om. i morgon bitti blir det jubb & sen kommer min mor & lillasyster på besök. min odrägliga syster ska lämna lite julblommor som jag var schysst & köpte av henne. 300 spänn bidrar jag med till deras klasskassa, inte illa!


nu skriker kudden på mig! (fast känner jag mig själv rätt, skiter jag i vilket & fastnar bland alla bloggar)


hejsesvejse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback