jubbelijubb

idag har jag jobbat röven av mig, ända sedan klockan sju (okej, kvart över, råkade glömma tiden) till klockan ett. sitter i soffan & gäspar varannan sekund med orkar inte gå & lägga mig för att vila. jag blir bara mer trött när jag vaknar & kan omöjligt somna senare ikväll. så någon powernap skippar vi idag!

i morgon blir det en sväng till ullared, vi ska inhandla lite julstuffs & sånt där roligt. det blir bara en snabbis runda eftersom att nova skal vara hos sin gammelmormor sålänge. hon får mkt roligare där än på ullared gissar jag på. men innan vi ger oss iväg ska jag hinna med 2 & en halv timmars jobb, puh. det blir till att gå upp innan tuppen för min del. men vad gör man inte för shopping? ;)



vi rensade bland novas försmå kläder igår, självklart skulle hon dra på sig dem, hon matchar ganska bra ;)



sen måste man ta sig en titt i spegeln så att det sitter som det ska haha



sen var det dockans tur att bli påklädd, nova var snäll & lånade ut sina skor till henne



busunge no 1



& sist men inte minst! mitt halsband som kommer
härifrån! lovely

Kommentarer
Postat av: Ylva

Vær så snill å ikke kast noen av klærne etter Nova. Om jeg og Christer får ei jenta i april så vil vi mer enn gjerne arve klær etter Nova:) (Om du ikke har noen andre å gi dem bort til) Kjønnet får vi først vite på ultralyd om to uker.

2008-11-14 @ 00:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback