hjälper fjäsk?


idag har jag & min kära väninna varit en runda i stan. meningen var väll att vi skulle äta frukost där & jag skulle vara smakråd. men blir det någonsin som man tänkt sig? nej precis. frukosten blev som planerat iaf, men inte jag-ska-bara-vara-smakråd-idag. utan det blev leggins & en halsduk för min del. mkt
fina grejer! efter vår lilla shopping runda tog jag bussen till dagis & hämtade snäckan. nu sover hon middag & jag sitter som vanligt framför datorn. precis som vanligt med andra ord. men vet ni? det är faktiskt en sak jag aldrig gjort
som jag för just nu. jag har nämligen bytt ut oboyen mot ett glas vatten. inte likt mig, eftersom att vatten är det värsta jag vet. men vill man vara fin får man lida pin ;) 


seb jobbar ända till fyra idag så jag & nova får roa oss själva efter att hon vaknat. jag tror jag ska städa kliniskt rent & erbjuda honom massage today. vi är nämligen lediga båda två i morgon & center syd lockar stort ;) hahaha


Kommentarer
Postat av: petra

hahahahaha. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback