godnatt

hur i helvete kan man mörda sin bästa kompis? & sedan dumpa honom i en gödselhög? inte nog med det, flera andra människor stod bara där & såg på när han blev nerslagen & dränkt i en trädgårdsdamm. jag kan inte första hur man är funtad i huvudet när man gör något sådant? & vet ni vad fängesestraffet för mördaren blev? sju jävla ynka år. herregud, vilken värld vi lever i. som ni märker såg jag på efterlyst precis, varje onsdag sitter jag bänkad klockan 9 framför trean & lika rädd för att gå ut blir jag varje gång jag tittar. men alltså jag kan inte smälta det, hur fan tänker vissa människor???

sebbe stack till jobb för en timme sedan & nu sitter jag all alone som vanligt. det gör faktiskt ingenting för jag ska lägga mig snart hade jag tänk. worket kallar i morgon! klockan sex skall denne dam stiga upp ur sin sköna bädd. & sen blir det jubb till tolv ungefär. sen lär jag väll vara döende resten utav dagen. (det var längesedan jag rörde på fettet i mer än 4 h).



här har ni en mycket läcker bild på mig, tror jag gick i nian. charmigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback