fläskläpp

vi har precis kommit hem ifrån hyllinge, sebbes morfar fyllde år, så vi käkade middag & firade lite. sebbe följde dock inte med för han jobbar, så det var bara jag & prinsessan! nova ligger & sussar hårt i sängen, men en stooooor fläskläpp. stackarn snubblade över en dörrkarm & landade olyckligtvis med munnen i golvet & slog hål på läppen. så nu är den fem gånger så stor typ. min pluttesnutte ♥

annars flyter allt på som vanligt, jag är ju numera en arbetande kvinna. hela veckan blir det jubb, jubb & jubbelijubb. i morgon ska jag dock arbeta tillsammans med en kollega, närmare sagt min kära moder. det ser jag fram emot eftersom att jag tänkte tjata till mig en go fika i stan efter allt slit & släp ;)

min kamera är gone som vanligt. det blir lätt så när man har en liten minitjuv i hemmet (syftar på min dotter). hon kan ha lagt den var som helst, jag ska vara glad att hon inte gömt den i toalettstolen iaf, där kan man hitta allt möjligt när nova varit i farten, men den dyker väll upp snart får jag hoppas. så det blir lite tomt med pictures under tiden kameran är på vift. nu ska jag skala mig en clementine, lägga fötterna på border & njuuuuta av en tyst kväll. peys! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback