ny design

hannah gav mig en trevlig överraskning såhär på kvällskvisten, nämligen en ny design! mycket snällt, och mycket fin, ellerhur? tusen tack hjärtat! hon håller fortfarande på att grejja runder lite, för fint ska det bli hihi. alltså vet ni vad jag kom och tänka på precis när jag satt och läste en blogg? jo alltså Sveriges företag, klädesaffärer och liknande borde vara jävligt glada över att bloggandet blivit så populärt. tänk alla tusen "dagens outfit" som publiceras varenda dag, och så många som tänker så "en sån måste jag köpa i morgon", eller alla som äverhuvudtaget nämner någon vara/produkt på bloggen, det är kanske flera hundra människor som springer och köper det dagen efter. som jag tillexempel, jag har nedräkning tills pengarna rullar in på kontot. redan på fredag har jag planerat in en shoppingdag, för att skaffa mig några heta saker jag bara måååste ha. här har vi faktiskt ett minus med att inte bo hemma längre, förut hade jag tillräckligt med pengar för att kunna köpa onödiga kläder och skor varje månad. men nu däremot måste jag kompromissa, vill jag ha lite kläder denna månaden får jag leva på nudlar, haha. nä men självklart inte, men jag köper hellre lite nya vänner till min garderob än till min kyl. bara nova har mat hela månaden så kan jag svälta liksom, det är inte lika viktigt. nu ska jag lägga mig brevid seb och nova, hon är lite kinkig på nätterna numera. kanske tänder? man vet aldrig. men godnatt i allfall ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback