nationella

hallojsan!

äntligen har jag bestämt mig hur jag vill framföra mitt muntliga nationella, wei.
nu ska jag bara få tummarna ur röven och börja också, men det kommer, det kommer... hoppas jag!

annars har jag varit i skolan en lektion, fick reda på provresultatet (fett IG) och fick någon uppgift man skulle göra hemma. omprov blir det nästa tisdag, jävligt roligt. ska jag vara helt seriös tror jag att jag aldrig någonsin gjort ett omprov. men någongång får det väll vara första gången, ellerhur? och ska jag vara ärlig, är det nog inte ens lönt att jag försöker sätta ett G, för förstår jag inte det första gången, går det väll inte bättre på nästa? aja.

men nu ska jag verkligen börja med mitt nationella! hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback