haha

tjenamorsningkorsning denna underbara onsdag!

vilken härligt väder det är ute, håller ni inte med? ;) idag har jag, seb och novis varit ute och promenixat.
vi har faktiskt gungat och haft en minipicknick också, möjsigt. annars har tiden stått stilla.
men i morgon är det garanterat full rulle igen, jag har tvättid och så har jag lovat mamma och emma att komma hem sen sväng.

nova sover som en stock redan, hon var helt slut efter dagens aktivitet, så nu har jag hela kvällen för mig själv.
sebbe jobbar dessutom till nio, hur gött kan det inte bli? ;) haha.
jag håller på att lägga in mina bilder från min mobil nu, oh my good! jag har inte lagt in en bild sedan jag köpte den, och tro mig, det är inga vackra syner.

checka denna:

image241

Kommentarer
Postat av: olga

hahaha härlig bild! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback