godmorgon

godmorgon! jag och nova har varit vakna ett tag nu, rättare sagt sedan kvart i sju.
det är alltid lika mysigt när nova vaknar såhär tidigt. men idag är det lugnt, jag behöver plugga lite ändå, blev aldrig helt färdig igår.

asså vet ni en sak nova har lärt sig? alltid när hon ska äta gröt blåser jag alltid på gröten innan, eftersom att den är väldigt hottie. nu kan nova blåsa själv :) skit gulligt. hon trycker ihop läpparna lite och blåser, nww.

kan ni tänka er att nova blir ett år om två månader, snart en. herregud vad fort allting hår gått. ett helt jävla år, gosh!

mina ögon är tunga, och det känns som om någon hällt fem kilo sand i mina stackars eyes. tacka gud för att vakna med the voice finns, det är min morgonunderhållning.
nu ska jag och nova hänga lite! :)

Kommentarer
Postat av: Kim

Godmorgon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback