...

godmorgon allihopa!
ligger men min laptop i knäet och halvsover, jag är tröttare än någonsin. ändå somnade jag vid tio tror jag, men jag är cp, blir alltid astrött om jag sover länge. kanske för att jag är van att sova lite? jaja skit samma haha .. idag blir det stranden för hela slanten, var där några minuter igår också. men vi fick sand i hela vår sallad så vi körde lika snabbt igen. men idag ska ingenting hindra, för nu är det på med bikinin och förhoppningsvis så biter väll solen lite grann på min bleka kropp. man vill ju knappast smälta in i sin klänning på studenten!

förresten så köpte jag mig ett par skitgulliga skor igår, sånna helt vanliga man kan ha till allt. men så söta. köpte en jacka också, men den har jag hängt in i garderoben så att inte sebbi ser den, ni vet så sura dem blir när man handlar massa onödigt, får köra med "vaaaaa? alltså den är skit gammal, har du aldrig sett denna?!" hahaha.

förövrigt ligger han och sover (som vanligt på helgerna) och jag är uppe med nova, hon puttar runt soffbordet i hela vardagsrummet, skit lycklig. snart går hon säkert, min stora älskling. tänk, om mindre än en månad blir gullet ett år ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Världens sötaste!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback