...

hallåja! är nyss hemkommen från väla, det blev en liten minitripp dock handlade jag ingenting (!) jag har faktiskt blivit duktig på att inte handla en massa impuls grejor + att jag måste spara lite pengar nu ju. mycket som händer snart. studenten, bakken med klassen osv. det är lite roligare att ha pengar att röra sig med då än att slänga ut det nu på lite onödiga clothes tycker jag. iallfall, gjorde mitt nationella idag, den muntliga delen, det var okej faktiskt.
så nu är det bara en film som skall göras sen har jag absolut ingenting mer i skolan, någonsin. skönt!
och ja, nu fattar ni kanske inte riktigt. jag skrev ju att jag egentligen skulle gå ett år till, men jag skippade det och går ut nu istället. jag vill hellre jobba och tjäna money istället för att sitta i skolbänken ett år till. så nu ska jag också ut och skrika i stan den femte, wiho. nova somnade i bilen, och sover fortfarande i sin bilstol, sebbe jobbar och jag sitter här och tynar bort. men det är så skönt att bara göra absolut ingenting. men nu måste jag skriva en lista på allt som måste inhandlas to myself så att jag kommer hem med det jag behöver istället för det jag inte behöver. det luktar ju shopping inom snart, yummi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback