...

äntligen är jag färdig med mitt muntliga nationella, eller ja jag har i allfall skrivit och valt bild. nu ska jag bara trycka in skiten i huvudet så att jag kan rabbla allting utantill. meningen var egentligen att jag skulle göra klart det igårkväll så att jag kunde tillbringa hela morgonen till att öva. men som vanligt gick det inte som planerat. jag skulle bara sätta igång she's the man, för att bara ha den i bakgrunden (jag kan inte plugga när det är helt tyst). men istället fastnade jag vid filmen, och somnade direkt när den var slut. oväntat maybe? haha. dessutom har jag omprov i historia också, men det ger jag mig fan på. jag har läst igenom allt en gång så något har väll förhopningsvis fastnat.

nu är det två timmar kvar tills vi börjar och jag ska bara nöta nöta nöta! wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback