...

alltså det osar något stärkt medel i hela lägenheten, antagligen är det gubben som jobbar utanför fönstret som är boven. de har hållt på med utsidan på sedan vi flyttade hit typ, och nu har de alltså kommit fram till mitt fönster i vardagsrummet. det är alltid lika trevligt med maskiner som tjuter och brummar, precis sånt man vill ha på måndagsförmiddagen. nova älskade det i allfall, hon satt som en staty på golvet och tittade på han som jobbade.
åh vet ni vad, jag klippte nyss av mina replay jeans till shorts, skit snyggt! alltså riktigt snyggt blev det. det ända som är lite tragiskt är att jag inte kan knäppa dem, haha. jag har ännu inte lyckats skaka av mig mina fyra extra kilo som jag fick på köpet med graviditeten. men det är alltid lika roligt när man provar byxor som man ännu inte kommer i, eller inte. nu ska jag och lillisen mysa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback