...

hej alla!

idag är jag mer irriterad än någonsin. jag och nova är ensamma hemma eftersom att sebastian stack direkt när han vaknade. vi var ensamma hela natten också eftersom att jag var tvungen att ringa honom halv fem imorse, då han ännu inte kommit hem. jävligt mysko? men snart slipper vi detta förhoppningsvis, som jag längtar!
man skulle kunna tro att saker och ting skulle bli lättare efter att vi flyttat ihop, men för oss är det helt tvärt om. nu bråkar man om saker man inte visste att man ens kunde bråka om förut, herregud. man blir så jävla trött!

idag? ja vad fucking händer? inte ett skit skulle jag tro. nova ligger och sussar och jag ska nog ta tag i disken.
någon som vill komma och joina mig idag, ni är hjärtligt välkommna för annars tynar jag bort här.

nu ska jag inte tråka ut mer med mitt tjatande. hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback