today is not my day

palla denna dag, allting är så fucking neg today. jag är sjuk, igen (!) vädret är pissigare än fan och min kära fader har krockat today. fast en sak är possitiv i allfall, jag joinar till linnéa på fredag. något att se fram emot i allafall.
det känns som om flytten är om tre år, jag vill flytta nu! palla sitta här och ruttna mer?
dessutom tänker jag aldrig mer, aldrig någonsin slösa bort en av mina dyrbara timmar på att åka den äckliga gula bussen till ekeby. hade glömt hur hemskt det var, men nu är jag påmind, och aldrig mer! de har till och med höjt priset? fy fan vad svinigt, jag vill helst ha pengar för att jag ens sätter min prydliga röv i deras äckliga buss.
jag är så trött, och så less på allt. förändring tack? jag vill vinna ett berg med pengar, så jag bara kan shoppa loss, nya kläder till mig och nova, skor, saker till min nya boning, ja allt? kan det vara så jävla svårt att vinna lite pengar?
nej, detta var meningslöst. nu ska jag gå och lägga mig. en sak har varit bra idag i allfall, allt gick väl för pappa, efter att ha tillbringat en dag på akuten kom han hem med, endast en stel nacke. det hurrar vi för i allafall <3 love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback