snöstorm

vilket jävla pissväder. skulle det inte vara vår nu eller? jag har ju laddat upp med vårkläder och hela köret.
men nä, den äckliga snön is back. fast jag måste nog erkänna att lite mysigt är det när man sitter här inne och tittar ut på allt det vita utanför. men mindre mysigt är det ute, snöstorm typ.

kom precis hem för ett tag sedan, eller ja, till sebbe. men detta är mer eller mindre mitt hem nu ju.
är här mer än jag är @ my place. jag hänkade på hans päron och brorsa på kalas mitt ute i igenstanns.
om någon påstår att ekeby är landet, så har jag nog varit i öknen eller något idag alltså, haha.
men det var mysigt, de hade två små doggysar som var helt galna i Nova. hela tiden skulle de titta och lukta på henne. nova förstod ingenting, men till sist vågade hon sträcka handen mot hundskrället. han slickade på hennes hand som om det vore någon jäkla filébit.

nu sitter jag och sebbe med varsen laptop på deras matbord, det borde se jäkligt löjligt ut skulle jag tro.
men jag dissar detta nu, för bingen kallar! godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback