rörigt

GOMORRON GOMORRON!
eller ja, klockan är tolv och jjag har varit uppe sen sju. men kanske det är gomorron för en del av er?
jag har precis skrivit det sista i projektarbetet och har skickat iväg det till sandra. så nu får vi se.
i världens lättaste att försöka plugga när nova är vaken, hon tröttnar ganska snabbt liksåååm.

idag ska vi i allfall hem till mig när sebbe har slutat. längesedan vi var där känns det som, så idag är det dags.
kanske köper vi också soffan idag, om vi orkar och hinner. beror ju på när snutten slutar skolan.
jag skulle också ha lektion idag ju, men jag orkar inte. vi skulle ändå bara äta godis och kolla på det vi gjorde förra fredagen. jag tillbringar hellre tiden hemma tillsammans med mina jogging och min dotter.

nova har fått grepp om krypningen nu, det går riktigt snabbt. sorligt nog förstår hon inte vad hon får lov att röra och inte. haha? men det ska jag nog inte förvänta mig de närmsta åren. så det gäller att vara med hela tiden.

alltså jag är nog världens lataste människa. jag går hemma 24/7 typ. och när jag väl har EN lektion, eller rättaresagt en dag i skolan så orkar jag inte. det är ganska skamligt. man skulle ju kunna tro att jag skulle tycka det var kul att se alla människor eftersom att jag träffar dem så sällan. men hela tanken på att duscha, ta på mig, göra vid mig, ta mig till skolan, koncentrera mig får mig att kräkas. sorligt nog har jag ETT ÅR KVAR. jag kommer ju inte gå alla dagar, men typ som jag gör nu, lite lektioner då och då. jag vill också ta studenten i år, jag orkar inte filborna fucking skolan. men de jobbigaste ämnena har jag i år. som projektarbetet, historia och svenska. sen har jag typ dans, och barn och musik kvar bara. religion också. så det ska nog inte bli så jobbigt. jag måste fixa mig ett jobb också så fort min föräldrapenning är över. för när nova är på dagis och sebbe jobbar kan jag knappast lata mig @ home. men nä, snart är det flytt, sedan är det till att ta tag i saker och ting lilla mallan med bajs i brallan.

jag har alltid lika tråkigt när nova sover, men sen när hon är vaken skulle det alltid vara skönt om hon sov, ja ni fattar? haha. men nu ska jag nog ta tag i historian, lika bra när hon sover. puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback