rent hus

nova sover redan, så nu har jag påbörjat min datorkväll, haha. liv jag har? nej men jag ska plugga ännu mer.
kamerasladden är fortfarande försvunnen, jag får snart panik alltså.

sitter och tittar på sjukhuset med mamma, det var precis en förlossning på tv. jag blir alltid lika varm i hela kroppen när jag ser på sånt, jag får så många mysiga minnen. jag minns när nova kom och jag och sebbe satt där och tittade på henne. tillsist satt vi båda och grät när vi tittade på henne. ush nej, jag skulle gärna vilja uppleva det igen, bästa någonsin.

nu däremot är hon en liten skitunge som kryper överallt, speciellt ska hon på min mammas torkade blommor.
det spelar ingen roll hur många gånger man säger att hon inte ska vara där, hon bara rister på huvudet, skrattar och fortsätter. hon har också börjat härma olika ljud, skit gulligt. min lilla gussenusse är det sötaste som finns!

nu ska jag se rent hus, have it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback