ny soffa

godmorgon!
idag var vi uppe tidigt, kvart i sex vaknade nova. yippe yej. som tur var somnade hon om efter att hon fått lite yogurth, så vi fick oss en timme till i bingen. idag kallar skolan, en lektion. fast jag är klar med mitt arbete, så jag tar med Nova dit eftersom att jag säkerligen bara skall visa honom vad jag gjort osv.
efter det ska jag försöka lura med mig sebbes bil till väla, måste handla nya strumpebyxor till nova, pyjamas och brallor till henne. faktiskt så är det minst lika kul att handla kläder till henne, som det är till mig.
måste in och handla lite handdukar och påslakan på hemtex tänkte jag, några billiga jävlar får det bli. jag skiter blanka fan i hur handdukar och sängkläder ser ut, så lägger hellre dyra pengar på inredning osv istället för något som ändå bara vi ser, haha!

igår beställde vi även en soffa, en mörkgrå med schäslong, skit fin! får den någon gång under nästa vecka vilket är mer än perfekt. vi har ju knappast plats att ha den någonstanns innan vi flyttar. för nu är det snart på G ju, weei!
jag bara väntar på att något ska krascha detta nu, allt har gått så jäkla bra hittils, snart rasar väll hela byggnaden där borta eller något? förvånar mig inte det minsta.

kamerasladden är fortfarande gone with the wind. haha låter som ett jävla mysterium ni tvingas följa. men nä, jag vill ha den nu! när jag kommer hem ikväll är det fan och mig storletning som gäller, för jag står inte ut asså.

ikväll kanske jag joinar sebbes family på kalas, fast sebbe ska dock inte med. han jobbar ju. så det blir bara jag och novis isf. fast nu ska jag fixa mitt fluff på huet. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback