no life

sitter på tobbes rum med en cola i högsta hugg. de andra tittar på anna phil, men efersom att jag såg det igår pallar jag tji. vi har precis kommit hem från, jysk och lite andra små ställe. det blidde en badrumsvåg och en dörr matta, hey kul? haha. vi hade dock en soffa p åjysk, men den var lite förliten tror jag, kanske? vet inte. vi får sova på saken. känns lite onödigt att köpa soffa när vi inte ens målat lägeneheten, inte ens fått nycklarna haha. men vi kan inte vänta längre ju. vi får handla lite småsaker då och då, för att stilla längtan, så blir det säkert bra.

ikväll tvigas jag antagligen se på arsenal, mot milan tror jag? eller jag ska inte yttra mig för jag har ingen aning.
men de har i allfall laddat upp med godsaker så vem står emot då? no me i allfall haha.
nova är supertrött redan, så det blir nog en tidig läggdags för henne. men för min del är det lugnt, ikväll känner jag att jag behöver lite "egen" tid. jag är så sjukt trött. nova sov liksom väldigt dåligt inatt. hon har vänt och haft sig hela natten. men inatt ska hon få sova i sin egen säng.

ha det bra, nu ska jag snoka runt i lite bloggar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback