mystime

hejzaaan ...
har precis tryckt i mig lite kebab pizza slivovitza, det blir bara mer och mer äckligt för varje gång jag äter det.
fettigt och ööööööe. men familjen ville ha så jag får äta det som serveras, palla göra egen mat, det kommer jag få göra massor sen ju.

vi var och tittade på lägenheten en gång till idag ju, där var mer att göra än jag trodde. första gången vi var där tittade man bara på den stora helheten typ, men nu när man tittade mer noga så ser man allt. varje rum ska målas, läggas nytt golv i allfall, sen lite mer smått.

nova har precis vaknat, jag fick väcka henne eftersom annars hade hon vägrat sova ikväll, så nu är hon lite grinig.
vi ska mysa nu i llafall, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback