meningslöst

jag får panik, jag hittar inte min sladd till kameran ;o GAAH! jag har så många fina bilder som jag vill visa, och dessutom bränna ut på skiva, åh fuck detta.

sebbe kom hit sent igårkväll, vi pluggade lite (eller ja, mest bloggläsande för min del) sen la vi oss.
han stack igen klockan åtta imorse, när jag och nova åt frulle. mamma är hemma med oss idag, hon är sick den stackarn. kanske jag ska pallra mig till affären sen och köpa lite mat? jag kan väll vara snäll och erbjuda mig att laga mat idag. jag är så sugen på coscos eller hur fan det stavas, så det får de bli om jag får lov att bestämma.
intressant va? haha.

imorgon ska vi till väla och mysa, om mamma är frisk då förståss. då ska jag se om jag hittar ngt fint drapperi till lägenheten också. bara tjugo dagar kvar nu ju! wihooo.
pappa är borta i tre dagar, han åkte imorse och kommer på fredag, ngn jäkla kurs var det tror jag?
skönt med girlsnights, haha. fan vad jag tradar?

nova sover, och jag tänkte plugga lite också, för som sagt det blev inte så mkt med det igår. så idag får jag mer att göra. hej så länge! när nova vaknar ska jag leta upp sladdfanen, så förhoppningsvis kommer det lite cutiecute bilder later.

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Tack ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback