lägenheten

idag har vi varit i lägenheten och rivit ut golvet från badrummet. så härligt det är att vara i sin "egna" lägenhet alltså.
som jag längtar tills vi får nycklarna och så. helt sinnes! nu är det bara ut och köpa färg och tapeter, lite möbler och annat. så att det bara är att tuta och köra när vi får nycklarna. inte så lång tid kvar nu ju!
innan vi åkte till lägenheten lunchade vi på väla, jag seb och novis. vi handlade även ett dörrdraperi som vi ska ha in till novas rum. efter att vi varit i lägenheten åkte jag och nova till familia och mös till det lite, sebbe skulle ju till jobbet. hans första dag idag! stackarn, nu jobbar du varje kvällis. det är tungt att bli stor haha. det handlades lite både till mig och novis, det är alltid kul. när vi kom hem var det kebabtallrik som serverades, mums. men det är alltid lika äckligt när man har ätit det, man vill bara trycka fingrarna i halsen och spy upp all skit man tryckt i sig.

i morgon kommer pappa hem, kanske han har med sig de jäkla flyddlådorna han skulle fixa osså? tvivlar på det.
inte för att det är nöd att packa just nu, men det är skönt att ha allt klart tills vi flyttar så man inte måste vara i ekeby och packa, kul liksom?

alltså jag har fått nojja på sanna nielsens låt hon framförde i melodifestivalen, den är så sjukt bra.
den och perellis, jag är nörd jag vet. och jag brukar inte lyssna på sån melodifestivalen musik, men denna gången var där faktiskt två bra låtar. förresten, när är det final i melodif? nu på lördag?

hejdå ppls <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback