kul kväll

godkväll mina kära läsare!
idag har det varit en lugn dag. jag har inte varit utanför dörren fem sek ens, eller jo. när jag hämtade posten.
men det är också det ända. jag och nova har busat hela dagen, hon är helt vild nu. kryper runder som en galning, och reser sig mot saker. blundar man tre sekunder är hon borta. så nu får man vara med hela tiden.

jag ska plugga lite nu också hade jag tänkt mig, är fortfarande inte klar med mitt historie arbete.
så nu blir det till att ta tag i det, för denna gången ska jag inte sitta sista kvällen och skicka in det fem minuter innan det ska vara inlämnat. duttit mallan! hihi.

snart kommer babe hit, vi ska plugga together, får se hur det går med den saken, känner jag oss rätt så käkar vi istället. jag är såå sugen på äggmackor. fan, måste se om där är tillräckligt många ägg till honom, annars får jag skynda mig att äta det innan han kommer ;) herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback