krypa all the time

vet ni en sak? jag har absolut ingenting att göra. jag har redan gjort vid mig, har redan ätit, plockat undan i huset och allt det där. nova sover fortfarande och här har hon lämnat mig, framför datorn.
det är inte ofta jag har sådan här dötid, där jag absolut bara kan lägga fötterna på bordet och slappna av.
när nova vaknar är det fullrulle igen. nu förstår jag verkligen varför alla alltid sa till mig "njut sålänge hon ligger kvar där du lägger henne" haha. numera tar det fem sekunder innan hon är någonstanns där hon inte får vara och pela. man kan inte släppa henne med blicken i fem sekunder ens, hela tiden är hon i farten.
förresten så tog hon sina första RIKTIGA krypar steg idag, hon flyttade armar och ben precis som man ska, gissa om hon blev glad? haha.

nu piper torkis att den är klar, back to work. herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback