kontrakt

godmorning!

denna natten har verkligen varit hemsk, nova har i princip sovit 2 timmar kanske.
hon började klockan tre, då var hon skit pigg och ville busa. jag gav mig inte, aldrig i livet att jag börjar leka med henne mitt i natten, då blir hon bara mer pigg. och sebbe fick man inte liv i, han hade typ dött.
vid fyra ungefär fick jag henne till att sova, men hela tiden rörde hon på sig, skulle ligga på massa olika vis.
vi sov i allfall lite, och tio i sju fick hon gröt. sen somnade vi om vid åtta, och vaknade sedan vid nio.
det var samma sak igår natt, fast då vaknade hon fyra och var pigg. man är rätt trött på dagarna efter en sån natt haha.

men i allfall. igår var vi i ängelholm, vi skulle titta på möbler, men hittade inte ett piss. så vi körde till bauhaus istället och handlade golv till hallen, sovrummet och novas rum. det var inte direkt planerat eftersom att vi ännu inte skrivit under papprena, men det var så fint, och där var bara liiiide kvar, så vi kunde inte hålla oss.
resten av dagen var bara en ren slappedag, alla var helt döda typ. nova somnade tidigt och jag la mig kvart i tio (!).

idag däremot är jag på bra humör, vi ska ju skriva under papprena, och lägenheten blir vår. yeeei!
kul som fan, men det återstår ännu väntan. antagligen får vi nycklarna den 15;e. eftersom att det är halv månad, vilket gör det lättare för hyran osv. men vi får se, jag kan knappt vänta tills vi ska börja renovera.

snart ska jag gå och bada med min kära dotter, have it ppls! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback