hej, inget liv?

goddag mina damer och herrar ;)

idag har jag gjort massor här hemma, tvättat, diskat, tömt diskmaskinen, städat och vikt kläder. jag är så stolt, haha. nu väntar jag bara på att pappa skall komma hem med flyttkartonger så att jag kan börja packa ner de saker jag skall ta med till lägenheten. idag är det exakt tretton dagar kvar! musigt.

annars blir det en soft dag idag, ingen skola, ingenting att göra. nova sover och här sitter jag, som alltid.
jag har till och med börjat läsa min svenska bok som vi skall börja på efter påsk, de ni. då har jag inte mycket att göra, haha. tänkte även fixa lite med adressändring, telefon, el och sånt som måste vara klart till den förste.

i helgen skall vi förhopnningsvis ut och handla lite färg och sånt. det var ett jävla tjat på mig och lägenheten, men tro mig, jag LÄNGTAR fete mycket! dessutom har min nyttiga vecka börjat. den går ut på att inte äta godis, chips, dricka onyttigt, ja ni förstår under mitt i veckan dagar. bara på helgen och kalas. sen ska jag även försöka byta ut lite matgrejer och sånt, like majonäs och andra feta saker. wish me luck! hahaha.

nog om mitt jävla tjat. PUSSELIDUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback