godmorgon

godmorgon!
nova vaknade tjugo i sju idag, så det var bara att pallra sig upp, hon fick gröt, vi busade lite och sedan la vi oss vid halv åtta igen. och nu har vi precis vaknat. nova är pigg och glad så hon ligger och leker på golvet, jag däremot har typ grus i ögonen. men funderar på att ta med nova på en duschning.

idag är det skola klockan ett, har en lektion till klockan två bara. sen bär det av hemmåt igen.
haha nu när jag och nova sov imorse drömde jag att jag ständigt gick runt och bar på min bärbara dator för ifall att jag skulle få saknesjukan efter nova så kunde jag bara titta på några bilder haha. cute ...

min mage kurrar så nu blir det frulletime för oss, sen duschen! bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback