godmorgon

godermorgon godermorgon.
nova vaknade halv åtta idag, men det var lugnt, jag var piggeligg eftersom att jag la mig tidigt igår.
jag var trött efter gårdagens utgång. jag kunde inte ligga och dra mig hela dagen som förr, innan jag hade nova.
nu är det upp och hoppa och sköta mina sysslor. så jag var ungefär som ett levande lik igår.

igår var vi iallfall på ikea, handlade lite till lägenheten. vi vågade inte handla för mycket eftersom att det ännu inte är helt klart med banken, och sånt. papperna är ju fortfarande inte påskrivna, så det finns ju en möjlighet att någon annan kan lägga ett högre bud fram tills på fredag. men jag tror inte det är möjligt, lägenehten är borttagen från internet och sånt. men lite tallrikar, grytor och lampor blev det.

idag ska vi till lägenheten igen, pappa ska kolla om där är fukt eller något annat fel. i morgon ska vi till banken och snacka med dem och så.

hejdå (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback