dålig uppdatering

dålig uppdatering, jag vet. men jag har inte haft en tanke på bloggen, tråkigt men sant.
helgen har bestått av lite påskfirande, påskmat och ja allt sånt.
igår var nog den slöaste dagen på micket länge, det ända vi gjorde var att äta ungefär.
novas vagn har vi glömt hemma hos mig i mammas bil, så vi har inte kunnat göra så mycket.

idag blir det en runda till min farmor och farfar skulle jag tro, annars inget särskilt. hem och packa kanske?
nova har förresten börjat säga mamma lite, fast bara när hon gråtet så blir det maaaaaaaaama. gulligt!
dessutom så ställer hon sig överallt nu, kryper som en galning också. igår blev hon nio månader.
nu ska jag väcka seb, sen blir det frulle, magen is kurring! :)

en sak till, mysteriet är nu löst, kamerasladden är nu HITTAD! så när jag kommer hem blir det biiiilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback