blogg fungerar igen

WOOOOOOW! äntligen kom jag in på blogg.se! hela jäkla dagen har jag försökt som en dåre, men nix.
och så nu, äntligen, när jag egentligen har en massa annat att ta hand om så fungerar det. najs!

idag blir det myskväll hemma hos hannah, ska bara försöka få med de andra på min plan. det är nämligen final i let's dance, och jag hoppas de vill se den med mig. liksom, kul och inte se finalen.

nova ligger och leker på golvet med sig själv, undra hur länge det varar.
hon har faktiskt blivit väldigt duktig på det, att leka själv.
nu kom hon krypandes med det största smilet jag någonsin sett, hon blir alltid lika glad när man ropar
koooom novis, snutten!

nu ska jag försöka göra plats i kylskåpet till all den barnmaten jag köpte igår, hej så länge!

   

Kommentarer
Postat av: alexandra

så j*vla söt Nova är!! :D

2008-03-28 @ 17:41:16
Postat av: alexandra

så j*vla söt Nova är!! :D

2008-03-28 @ 17:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback