äntligen

ursäkta för dålig uppdatering igen, känns som om alla mina inlägg börjar så numera, haha.
jag har precis tryckt i mig en halv kladdekaka, så jag känner mig ganska sprickfärdig. konstigt?
nova sover nu, som hon alltid gör vid denna tiden förståss. så jag tänkte passa på att ta en lång dusch, och göra lite "ta hand om mig själv" saker. det blir inte allt för ofta man har tid för det nu förtiden.
dagarna går i raketfart, känns som om vi bara hinner gå upp och äta frulle innan det är läggdags igen.
men idag har vi faktiskt varit ute och handlat lite barnmat och så, så vi har inte ruttnat bort helt.
i morgon blir det nog bara en hemmakväll? någon som är sugen på att joina mig? im lonley.
seb skulle väll antagligen ut eller något, me donääät know.

alltså vet ni en helt sjuk sak? jag ringde till tele2 idag, och skulle beställa ett hemtelefoni abonemmang.
de bara "jaa, det tar ungefär 5 veckor + att vi måste ha det telfon nummret lägenhetens förra ägare haft"
liksom orka? hur fan skall jag veta deras jävla nummer, och vem fan orkar vänta i fem veckor?
då får det fan va så, tur det finns mobil i detta sverige. så mina damer och herrar, snart når ni mig bara på mobilen.
nu ska jag lägga in mina bilder på datorn, hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback