...

min student var helt underbar, najsiga presenter och trevligt folk! dessutom var utgången skit kul också, men tiden gick alldeles försnabbt. det var ju morgon innan man ens hunnit komma igång på riktigt. men kul var det! synd att det inte går att spola tillbaka tiden bara, jag vill vara student igen! bilder kommer senare, jag har knappt några själv så får vänta tills de andra får tummarna ur röven och skickar till moi!

idag har jag, seb och nova varit på stranden. nova var hur tuff som helst och kröp ut i vattnet själv, hon till och med badade en bit ut med sebbe. och en sak till, nova har lärt sig gå nu! min stora lilla älskling kan gå, helt själv. det var igår som hon tog sina första steg, och nu är det de ända hon gör hela tiden, går, går, trillar och går. mitt hjärta! den 23;e fyller hon ett år, det är helt sjukt som tiden går!

nu kom sebbe hem med nya möbler från ikea, wei! nu ska det skruvas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback