...

mjölk och honung, te och honug, det är mina nya matvanor. det är inte så mycket annat som kommer ner mellan mina halsmandlar numera, låter trevligt va? jag förstår inte hur jag alltid lyckas dra på mig halsinfektioner när jag blir sjuk. varför kan jag inte bara få lite feber som går över efter två dagar? nova skulle egentligen få sin ettårsvaccination idag. men så blev det inte, jag har väll nämnt att mins tre tänder är påväg fram, vilket har gjort att snutten också är lite dålig. därför blev det ingen spruta eftersom att man måste vara helt frisk, de kollade istället vikt och allt det där vanliga, även hennes hals fick sig en titt av läkaren eftersom att de misstänkte att hon kanske blivit smittad av mig, men nix. bara vanlig förkylning, tur det!


Kommentarer
Postat av: jempa

åh fan snutte lider med dig vet hur hemskt det är ;/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback