...

jag ska bomba alla som spammar min mejl, jag är så otroligt trött på allt skit som skickas dit. senast igår rensade jag min inkorg från allt, inte ett enda meddelande var kvar. också idag hela full av massa skit igen, bara en massa onödiga nyhetsbrev och reklam och grejer, jag blir så trött!

inatt drömde jag en sjuk dröm .. jag minns att jag och mina vänner var på tivoli, i kön. och jag hade precis varit hos tandläkaren. där hade jag byggt på mina framtänder med plasttänder så mycket att jag inte ens kunde stämga munnen.
i allfall, när vi stod i kön så öppnades helt plötsligt alla dörrarna in och folk började djura så att de skulle slippa att betala. jag, smartass nr 1 halkade och hann inte in innan vakterna stoppade det. så en vakt som var as nitad, stoppade mig och frågade om jag ville ha hans msn, "oj jag menade mitt nummer" ursäktade han sig med. vi stod och asflabbade åt det hur länge som helst så att mina vänner glömde mig :( snyft! vakten hoppade på mig, och kysste mig så hårt att mina nya plastgrejor i munnen flög av. jag blev skit sur på honom, och sprang tillbaka till kön där mina vänner stod igen. där gick jag och delade ut mina tänder som flugit av så att de skulle få se hur ont det hade gjort? fråga mig inte vad jag höll på med haha. sen när vi kom in var hela tivoli omgjort till ett friluftsbad, skit kul! jag tappade bort mina vänner igen, och när jag sprang och letade efter dem slängde en kille en leksaksspis på mig. jag hittar jennie som står på bassängkanten i regnställ, charmigt? klart man tar på sig det när man ska ut en kväll i helsingborg, hahaha. tyvärr minns jag inte mer än det, men så jävla cp. allt kändes sjukt verkligt när jag vaknade!

i allfall, nova sover sin eftermiddagssömn och jag har no life som vanligt, funderar på att lägga mig brevid henne en stund, jag är så sjukt trött. men egentligen borde jag passa på att unna mig en skön dusch! jag orkar ingenting ...


Kommentarer
Postat av: petra

"jag hittar jennie som står på bassängkanten i regnställ, charmigt?" hahahahahahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback