...

sveriges match beöver vi kanske inte ens prata om? herregud vilket fiasko. men det är alltid samma sak när det gäller något viktigt, då sumpar de det! jag tror inte en jävel bryr sig faktiskt, vi borde vara vana vid detta laget, liksom när fan vann sverige någon viktig match senast? long time ago.

min allergi har fortffarande inte släppt. det som är sorgligt är att jag bara har mig själv att skylla, eftersom att jag tvunget skulle in och klappa pollarna. min nästa är igen täppt, och vad gör man mot det? jo, nässpray jag vet. men faktiskt är jag allergisk mot det också, vilka jävla problem jag har alltså haha ... nu ska jag i allfall gå upp i min säng och tycka synd om mig själv och försöka sova. det sistnämnda tror jag inte blir något problem, mina ögonlock dinglar redan nere på golvet.

mina inlägg blir bara mer och mer meningslösa, roligt va? godnatt!



nova påminner lite om min mamma på denna bilden tycker jag, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback