...

här sitter jag och kipar efter luft. det är nämligen så att smarthuvudet själv har varit inne i ett stall idag. självklart slog min allergi ut och nu sitter jag med en rinnande nos och en igentäppt hals, hur mysigt som helst ju! men tro nu inte att jag har börjat rida och sånt bara för att jag bor några dagar på landet, utan jag följde bara med min syster för att nova skulle få se de jäkla djuren. men hon är pisserädd och skiter i vilket. tur det på ett sätt, hon ska då inte bli någon lantis som lever för hästar. annars sitter jag här och dricker svart vinbärsdryck samtidigt som jag proppar i mig muffins. vi bakade dem igår till novas kalas, men jag och min syster råkade provsmaka lite förmånga så vi får nog göra nya!  

nu är det inte långt kvar tills min älskade unge fyller ett år, inte ens en vecka! det kommer ju perfekt nu när hon är gnälligare än någonsin, och har käften full med bulor (tand efter tand är påväg). men ett kalas kanske piggar upp mitt gryn? hoppas det i allfall. vad jag ska köpa till henne har jag dock inte en aning om. funderar i allfall på att köpa sånt sätt ni vet som man trycker händer och fötter, något gips grejs? men får se. leksaker och kläder lär hon ju få nog av, därför vill jag liksom ge henne något annat, ja ni förstår?! give me some tips please?

nu ska jag hjälpa mamma och baka ännu mer, jäkla kalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback