...

jag och nova bor hos mamma och pappa några dagar framöver, så jag kommer alltså inte att befinna mig hemma! så att ni vet. lite tråkigt är det här eftersom att det inte finns allt för mycket att göra. men det är bara att bita ihop. faktiskt förstår jag inte hur jag klarat av att bo här innan utan att dö. men det är väll för att nu har jag flyttat till något eget, där det faktiskt är lite liv och rörelse, om man gämför med lantlivet i allafall. anledningen till att jag väljer att bo här nu, är för att jag behöver ta en paus bara. kort och enkelt! hur det sedan blir får vi se, vi tar det som det kommer!

var hemma en sväng innan idag och hämtade lite saker, så som mitt smink, novas kläder och lite kläder till mig själv. annars har jag väll inte gjort något alls. spelat wii har jag faktiskt också gjort så helt still har jag inte varit. applåder!!!
för tillfället sitter jag och trycker i mig en påse med lösgodis, med jävligt äckligt godis. men vad gör man när suget tar över? haha gud vad jag är sorlig. jag har precis lagt in 400 bilder från mammas kamera till min dator, vilket tog en jävla tid. och herregud som man ser ut? i fortsättningen ska jag inte lämna huset utan att jag har dragit en svart säck över mig, yuck! och vad ni nu än gör, övertala mig aldrig till att färga mitt hår brunt, herremingud! jag har i allfall lovat mig själv att aldrig medverka på bild osminkad, eller i mysisar (vilket jag släpar runt i 24/7)! och ja, tro mig bilderna var SÅ fula att jag inte ens lägger upp en enda där jag var med på! novis däremot åh, min guldklimp jag smälter!  

       

1. me on the student
2. sebastian och jag på studenten
3. lillasyster, nova och mamma <33
4. sebastian, älskling, jag och syster
5. hungrig nova


pussis!


Kommentarer
Postat av: alexandra

så himla söt din unge är! Trodde att du och sebbe hade det bra? Har läst din blogg nu rätt länge..

2008-06-17 @ 09:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback