...

hallå nattugglor! har precis lagt min bebis, blev sent idag eftersom att hon hade somnat en stund på kalaset. men för mig är det lugnt, eftersom att det brukar lukta sovmorgon för min del när det blir sovmorgon för novas del. under tiden seb och nova var på kalas cyklade jag en sväng inom jennie! fast sen var det bara att bounca hemåt igen eftersom att lillisen var gnällig och sånt klarar inte seb av. så mamma malin fick ta över.

vet någon vad det ska bli för väder i morgon? jag är duktigt trött på detta pissvädret sverige bjuder på. jag vill ligga och glassa på stranden och få lite färg. den lilla fjuttfärgen man väl fått kommer väll fjesa av sig snart om inte solen tittar fram snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback